بزرگ ترین، بروز ترین، و جامع ترین سایت دانشجویی با ما همراه باشید. این سایت دارای نشانه اعتماد می باشد.

نمونه قولنامه ، مبایعه نام ، اجاره نامه املاک و خودرو

نرم افزار

نظرسنجی سایت

کدام بخش از سایت مورد استفاده شما قرار گرفت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 171
  • بازدید دیروز : 340
  • بازدید کل : 726822

اقدام پژوهی2بررسي عوامل موثر بر بد خطي دانش آموزان مقطع ابتدايي


مقدمه:

شايد يكي از قديمي ترين ابزارهاي ارتباطي كه انسانها ساخته اند قلم باشد نوشتن يكي از مهارتهاي است كه آدمي را از ساير گونه ها متمايز گردانيده است و در تمام مطالعات رشد و تحول مربوط به انسان به مثابه مرحله اي از تكامل او متكامل گرديده است.

در نوشتار حروف، صداها، و كلمات، اعداد و ارقام در قالب علامت ها و تصاوير نمادين ظاهر مي شوند معاني را تداعي مي كنند نمادها در هر مليت و فرهنگي شكل خاص دارند و خط آن مردم را شكل مي دهند.

خط ارمغان گرانقدر تاريخ است و در زبان فارسي، خط فارسي ارزشي دو چندان دارد زيرا يك هنر فرهنگي شناخته شده است.

خط و نوشتن عالي ترين و پيچيده ترين شكل ارتباط است و در سلسله مراتب مهارتهاي زبان آموزشي آخرين مرحله اي است كه آموخته مي شود و در حكم يكي از مراحل تكامل انسان مي باشد آموخته هاي بنيادي و تجار مفيد مهارتهاي زباني در گوش دادن، سخن گفتن و خواندن در واقع پيش نيازي براي نوشتن محسوب مي شود.

 

اهميت و ضرورت تحقيق:

يكي از هدفهاي مهم و اساسي آموزش و پرورش در دوره ابتدايي پرورش مهارت و توانائي دانش آموزان در خواندن و نوشتن مي باشد تا بتواند به طور مناسب با ديگران ارتباط برقرار كند طبيعي است كه هر چه بتوانيم درصد بيشتري از دانش آموزان را در اين زمينه پرورش دهيم از مشكلات آنها جهت رسيدن به اين اهداف بكاهيم در واقع به يكي از هدفهاي اساسي آموزش و پرورش دست يافته ايم.


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 231

دیدگاه های کاربران (0)

کامل ترین وبه روز ترین سایت ایرانی راهنمایی برای تحقیقات دانش آموزی و دانشجویی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما